joi, 16 aprilie 2009

Intro

Salut! La inceput ar fi frumos daca m-as prezenta, cred:)) Sunt Cristi, un baiat inca la liceu in clasa a XI-a. Vreau sa va marturisesc ca sunt indragostit... Indragostit de rock. Il ascult acasa, pe strada, la scoala, peste tot:)) Imi place sa ies, sa stau, sa observ, sa fotografiez natura [curand veti vedea]. Imi place ploaia, apa in general. Imi plac mult animalele [prefer reptilele, dar tolerez si alte specii]. In timpul liber prefer un film bun [in ziua de azi, cam putine] sau o carte sau poate sa ies cu prietenii. Imi mai place sa gandesc pozitiv:)

Si pentru ca nimeni nu are numai parti care ii plac...

Ar trebui sa stiti si ce nu imi place. Inamicul meu numarul 1 : plictiseala! Nu prea tolerez aroganta, insistenta, intoleranta, incultura. Imi displac persoanele care vor sa para ceea ce nu sunt! Nu ador zilele caniculare doar daca sunt undeva in apa:)
Cam atat deocamdata, ma veti cunoaste pe parcurs.

Va multumesc pentru timpul acordat!

Niciun comentariu: