vineri, 24 aprilie 2009

Oare de ce...?

Oare de ce sunt aici? De ce sunt ceea ce sunt? De fapt… ce sunt? Cine sunt? Oare cum era daca eu nu existam? Cred ca multi isi pun intrebarea asta dar nimeni nu va afla raspunsul.

Stateam in camera mea albastra si imi puneam intrebarile astea. Inchideam ochii si incercam sa imi imaginez lumea fara mine, dar nu puteam, parca ceva sau Cineva nu dorea asta.

Cateodata simt ca nu apartin de Terra, ca am gresit destinatia, ca nu sunt unde trebuie sa fiu, ca nu sunt unde e nevoie de mine. Oare aici, pe Pamant, e nevoie de mine?

Dupa ceva timp mi-am dat seama ca trebuie sa fiu aici. Toti trebuie sa fim cum suntem, ceea ce suntem, unde suntem. Toti avem de indeplinit cate ceva, toti avem un tel stiut dinainte de nastere pe Pamant, de aceea am fost trimisi aici. Nu e o greseala. Eu cred ca e Cineva acolo sus care ne ‘programeaza’. Cineva care ne vrea binele dar, doar noi putem decide asta, de aceea am fost inzestrati cu propriul arbitru, cu puterea de a alege ce vrem, de a alege ce credem ca e bine pentru noi. De aceea exista mai multe tipuri de oameni, de fapt, mai multe mentalitati. Si e bine sa fie asa, pentru ca daca toti am fi buni, toti am fi la fel, aerul care ne-ar invalui ar fi unul monoton. De aceea e mai bine asa.

Din punctul meu de vedere nu exista oameni rai sau oameni buni, exista doar oameni constructivi, pozitivi si oameni destructivi, negativi.

Oare de care parte sunt? Dar tu ce alegi?

Un comentariu:

Steff Beff spunea...

Do you believe in God?