duminică, 26 iulie 2009

Vreau...

Stau, ma plimb, nu stiu ce fac

Parc-ar trebui sa tac

Cu mine nu ma impac

Vreau sa stau langa un lac.


Vreau sa vad cum trec cocori

Tu parca traiesti dar mori

Vrei sa pleci, da, vrei sa zbori

Eu mai stau pana in zori.


Am in mana un caiet

Am in minte un secret

Vad un corp mai siluet

Luminat de un traznet.


Langa tine la mormant

Stau pitit ca bate vant

Un cantec de dor eu cant

Si te vad in alb vesmant.


Vreau sa pleci, da, sa dispari

Durerea cu tine s-o cari

Sa nu-ti vad in ochii mari

Tristete. Tre’ sa fim tari!


Sa te vad eu as mai vrea

Pe cealalta lume-a ta.

Acum vreau sa vad o stea

Sa stiu ca e a mea.


Sa stiu ca inca exist

Fara tine sa rezist

Nu mai vreau sa tot insist

Nu vreau sa raman tot trist.


Nu mai pot aici sa stau

Nici crucile motiv nu au

Ai furtunii nori picurau

Eu raman cu-n gand: vreau…

Niciun comentariu: