vineri, 10 iunie 2011

1.2


 Când zici stop, aia nu-nseamnă că şi eu!
…şi eu tre să mă opresc instantaneu!
Nu vreau ca tu să-mi croieşti un traseu,
Eu ştiu şi pot să-mi văd aleea, dragul meu…
Tu vrei să fiu ca tine, la fel de copie.
Copie Xerox, fără vreun vis de copil, e –
Clar ce vrei, ce ştii şi-mi pari o molie
Ce-mi roade visele! Îmi tragi idealu’n folie.
Degeaba. Nu cad la tine-n plasă
Am “Armele pregătite mereu” ca Bitză, deci lasă !
Ca să termini liceul îţi mai trebuia o clasă.
Nu mai da sfaturi, stai la tine acasă ca să –
Nu manipulezi, că-i duci pe contrasens.
Cam tot ce iese din tine e un nonsens,
Cu tine nu am şanse s-ajung la un consens...
Sunt diferit. Nu sunt ca tine, ca restu’
Sunt mai ciudat din fire, vezi tu?
Încerc să nu mă consider încă în Vestu’
Sălbatic. Aş vrea ca părerea ta să fie ce crezi tu !
...
Pentru tine nu ştii să gândeşti,
Chiar nu ştii cine eşti,
Te hrăneşti cu poveşti,
Zici că tu vrei să creşti
Şi-o dai în bară ca undiţa-n peşti.
Ai început să te pierzi printre ceşti,
Mai ai puţin şi-ncepi să cerşeşti,
Nu te mai pot salva numai minunile cereşti !

Niciun comentariu: