duminică, 19 decembrie 2010

Sau... lasă [partea a 2-a]

Tu stai.
Aia-i problema
Dilema…
Nu ştii ce să faci
Nu ştii care-i schema…
Când vine necazu’
Tu schimbi macazu’
Ştii să faci doar deranj
Cu visele tale în nuanţe de oranj…

Tu stai
Şi te uiţi la lumea nebună
Şi gândeşti că doar tu eşti aia bună.
Calculezi cum să uiţi,
Ce să uiţi, când să uiţi
Şi când să-ţi aduci aminte
Să-mi spui poveşti
Cum că faci, cum că eşti…
După cum vezi, te aprob,
Dar la mine în minte
Îmi repet… Îmi repet
Uite ce frumos minte…

Tu stai
Şi vorbeşti
Şi mă-ntreb… tu gândeşti?
Tu trăieşti tot ce grăieşti?
Aduci nori când eu vreau soare
Aduci ploi când vreau nincoare
Aduci cald când vreau răcoare
Şi mă doare… Da. Mă doare!

Un comentariu:

Alexandru Fortis spunea...

Tu stai
Şi vorbeşti
Şi mă-ntreb… tu gândeşti?
Tu trăieşti tot ce grăieşti?
:x