marți, 14 septembrie 2010

Nonsens azi

Toţi zic că timpul le rezolvă pe toate
Eu zic doar…poate
Nu ştiu ce să cred, ce să ştiu, ce să fac
Nu ştiu nici ce pot, aşa că tac.
Nu îmi permit să judec
Îmi permit doar să cuget
Pentru mine,
Poate pentru draga de tine.

Toţi zic că timpul le rezolvă pe toate
Dar, doar tu ştii să întorci clepsidra, poate
Nisipul să se scurgă în sus
Să nu uităm nimic din ce s-a dus…

Toţi zic că timpul le rezolvă pe toate
Părerea mea e că nu poate
Sau, pur şi simplu că nu vrea
Dar asta e părerea mea.

Un comentariu:

Avram Marian - Gabriel ( Graham ) spunea...

Felicitari pentru blog! Romania va crestina Europa prin marii sai duhovnici !
Ar trebui sa fim mandri ca suntem romani!
Nu va deranjeaza daca trimtem oameni de la
http://duhovnicii.blogspot.com/ la acest articolul ?
Lasa-ti un link la http://duhovnicii.blogspot.com/ un blog in care gasiti despre : Parintele Arsenie Boca,Parintele Arsenie Papacioc , Parintele Ilie Lacatusu , Parintele Ilarion Argatu ,Parintele Ilie Cleopa , Parintele Lavrentie Strove , Parintele Nicolae Steinhardt , Parintele Paisie Olaru, Parintele Benedict Ghius , Parintele Serafim Popescu , Parintele Paulin Lecca , Parintele Dometie Manolache ,Parintele Sofian Boghiu , Parintele Ghelasie de la Frasinei , Parintele Proclu Nicau , Parintele Ioanichie Balan , Parintele Iulian Lazar , Parintele Constantin Galeriu , Parintele Dionisie Ignat , Parintele Adrian Fageteanu , Parintele Mina Dobzeu , Parintele Iustin Parvu , Parintele Petroniu Tanase , Parintele Ioan Iovan , Parintele Teofil Paraian , Parintele Rafail Noica , Parintele Gherontiu Puiu