vineri, 25 noiembrie 2011

Monolog [part I]


- Uite, pur şi simplu, nu pot.
- Imposibil...
- Uite că nu e atât de imposibil pe cât crezi!
- Ziceam că eşti un om în toată firea, nu un copil ce încă se face că plânge după jucăria lui favorită!
- Da, mulţumesc.... nu m-ai făcut să mă simt mai bine cu asta, crede-mă!
- Şi totuşi, e simplu. Uiţi trecutul şi priveşti viitorul în ochi şi-i zici ce-ţi doreşti de la el şi gata! Punct!
- Vreau să fie din nou la fel.
- Nu se mai poate. Ce e atât de greu de priceput? Oamenii se mai şi despart, mai şi pleacă şi nu-i poţi ţine lângă tine cu forţa.
- Ştiu... ştiu. Doar că....
- Fără „doar”, bine? Lasă regretele astea inutile de-o parte. Cu ce te ajută? Îţi încarci mintea cu tot felul de banalităţi absolut inutile. Apucă-te şi fo curat în tine, bine? Nu îmi place să te văd aşa!
- Crezi că mie îmi place?
- Păi şi atunci? Tocmai de asta, fă ceva! Orice!
- N-am idei. Momentan cred că am făcut tot ce puteam să fie bine. Poate că sunt egoist, poate că m-am prea legat de el, poate ...
- Fraiere, nu mai vorbi aşa. Ştiu că ţi-ai cerut scuze, ştiu că ai încercat, ştiu...
- Şi atunci ce sa mai fac?
-Altceva. Ceva care să nu-l implice. Până la urmă, să zic ceva urât, suntem maşinării gânditoare...
- Ai dreptate...
- Păi vezi?
- Ai dreptate când zici că e ceva urât...
- Ahaaa... stai aşa, eu tot nu te înţeleg! Frate, nu te înţeleg!
- Nici nu mă aştept să o faci. Ce-ai putea înţelege tu din asta. Tu, ăla cu mulţi prieteni, ăla popular, ăla ce rezolvă tot dintr-un singur telefon... ce ştii tu să înţelegi?
- Hai că exagerezi!
- Ştii că am dreptate. Şi ştii că eu nu sunt aşa. E mai complicat....
- Tu faci să fie complicat.
- Poate. Poate eu sunt de vină. Nu, stai, sogur eu sunt de vină.
- Dar ţi-ai cerut scuze.
- Şi n-a mers... da.
- Ce vrei să faci mai mult de atât?
- Aici e buba! M-am blocat. Nu ştiu ce pot face.
- Stai să analizăm situaţia...
- Are sens?
- Da, are! Ai să vezi...
- ...
 [va urma]

2 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place ft mult, imi place ca puncteaza mult lupta aia interioara pe care o simtim cu toti din cand in cand, imi place. Tot asa, ca merge bine treaba cu blogu!
-AXY-

Criss spunea...

multumesc frumos. :D