luni, 14 februarie 2011

Din Veritasaga citire... II

Acum vine seria a 2-a din "citatele" VeritaSaga. Enjoy ;)

1. De multe ori mi-e frică, am senzaţia că totul pică.. şi nu găsesc nicio soluţie. Îmi închid ochii şi-mi spun: eşecul nu intră în discuţie…

2. Am învăţat că uiţi adevărul dacă tot minţi, că totul se reduce la ce simţi…

3. Chiar dacă toate merg doar înainte, hai să stăm puţin, să bem ceva, să-mi spui ce-ai mai făcut, să facem câţiva paşi înapoi spre ziua-n care ne-am născut…

4. E simplu: dacă nu simţi, nu doare. Cine nu trăieşte, nu moare…

5. Nu uita că viaţa-i muzică, n-alege să fii surd…

6. Schimbă-te, opreşte-te când ajungi să te-ntrebi oare ce se-ntâmplă cu tine?

7. Învaţă să poţi să faci paşi cu vântul în faţă, unde sunt ziduri să vezi porţi…

8. Întâmpini greutăţi mereu… uită-te-n jur şi-o să vezi multe mâini sus şi-o s-auzi: şi eu!

9. Am aflat că nu e prea rău să nu fii om, să fii prea om e crima…

10. Aşa a picurat unpic de negru în esenţa mea pentru că ceilalţi nu dădeau doi bani pe decenţa mea…

4 comentarii:

Just me spunea...

imi plac la nebunie astea ... mai ales 2,4,5 si 6 ... sunt foarte adevarate :X:X

Anonim spunea...

Timpul e ucigasul perfect,
Omoara tot, omoara toate sentimentele care ne-au zdruncinat vreodata,
Omoara ura, omoara iubirea.
Nimic nu mai ramane.....

Addicted to kryptonite spunea...

cristini, sunt foarte frumoase citatele astea
mie-mi plac: 1, 2, 3, 4 si 8.
chiar mi-a placut postul tau si...nu stiu. acum am asa o senzatie....

Addicted to kryptonite spunea...

cristi*
nu stiu de ce naiba am scri cristini :)))