marți, 20 aprilie 2010

Întrebări

Ce faci? În timp ce eu sunt aici, tu unde esti? Când eu stau, tu cu ce te ocupi? Când eu ma uit la crengile copacilor care încă mai au frunze verde-deschis, tu la ce te gandeşti? Sau, mai bine zis, la cine?
Azi-dimineaţă, în timp ce ma spalam pe dinţi ma gandeam... oare câte sute, mii, zeci de mii de oameni mai fac asta? Oare caţi s-au trezit cu zâmbetul pe buze? Câţi îşi fac planul de luptă pentru ziua prezentă? Câţi ştiu că îşi pot programa totul? Câţi ştiu că trebuie să mulţumească pentru ca s-au mai trezit din somn şi nu au alunecat în somnul veşnic? Câţi vor vorbi frumos, politicos în ziua prezentă? Oare câţi dintre ei vor dărui ceva azi? Câţi vor primi ceva? Sau câţi vor aştepta sa primească ceva în schimb...?
Câţi dintre ei îşi vor gasi posibila jumătate? Câţi vor săruta la prima întâlnire? Câţi nu vor mai ajunge la o a doua? Câţi vor dărui o floare? Câţi vor plange de bucurie? Câţi vor sta sub cerul înstelat întinşi pe iarba umeda? Câţi se vor bucura doar văzând Luna?
Când deschiţi ochii dimineaţa, la ce îţi zboară gândul? Dar când îi închizi seara? Adormi tot timpul împăcat? Înainte de a adormi, îţi ceri iertare pentru lucrurile săvârşite de care nu eşti mandru? Te gândeşti vreodată să ierţi tuturor tot ce ţi-au greşit? Ştii să uiţi dupa ce ai iertat?

2 comentarii:

Alter Ego spunea...

Imi dai de gandit, nu ca ar fi prima data, dar candva am avut impresia ca numai eu imi pun intrebari ...retorice?!...si m-ai facut sa-mi para rau ca nu am stat pe iarba sa ma uit la stele joi.Astept o postare despre "bani pentru visele tale"sau cum era?

Ioana. spunea...

Stii ca n-am mai vorbit de mult ?