miercuri, 30 decembrie 2009

Doleanta

As vrea sa imi incep postarea prin a-mi cere scuze pentru ca nu am publicat nimic de 1 Decembrie si de Craciun, avand motive intemeiate, dintre care pot sa amintesc…


De Ziua Nationala nu am postat nimic deoarece o mare parte din cei care traiesc aici, in Romania, nu se simt Romani! O dovada ar putea fi piesa ‘Locul Potrivit’ pe care am analizat-o putin si o parte nu e tocmai OK din punctul meu de vedere: ‘…Nu ne-am nascut in locul potrivit/ N-am primit, am facut totul din nimic.’. in cazul in care ne nasteam intr-un adevarat loc nepotrivit nu aveam nici macar acel ‘nimic’ din care am facut totul. Mai ganditi-va la asta, la acest loc.

Voi inca nu va dati seama cat de potrivit e locul in care v-ati nascut, dar sper, cred, stiu ca asta se va schimba in viitorul destul de apropiat (din pacate pentru unii si din fericire pentru altii). Asa ca fiti mandrii ca sunteti Romani!


De Craciun nu am dat niciun semn deoarece nu se mai intelege Sfanta Sarbatoare in saemnificatia ei. Multi asteapta sa primeasca cadouri fara sa ofere nimic. Si asta e, in general, ceva imposibil. Nu poti sa astepti sa primesti daca nu oferi (‘Dupa plata si rasplata.’).

Bucuria Sfintei Sarbatori de Craciun nu sta in a primi, ci in a DARUI! Sentimentul inegalabil care te inunda in clipa in care vezi zambetul larg, ochii mari si scaldati in lacrimi de fericire din care izvoraste o privire specifica a peroanei care a primit un cadou din partea ta este pur si simplu de neimaginat! Dar, din pacate, am uitat sa pretuim lucrurile simple, marunte de care viata ne e plina, fiind mult prea atasati de lumea materiala, uitand cine suntem cu adevarat. Asa ca deschideti-va ochii, mintea si sufletul catre ceva mult mai inalt, mai pur, mai curat, mai constructiv!

2 comentarii:

Alter Ego spunea...

Si de Revel ce motive ai avut sa nu postezi nimic?:))

Sinziana spunea...

Ai nevoie de drepturi de muza pentru faza cu locul potrivit :))